نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر» تاریخ و ساعت بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ | انتظار برای نمایش دو جین ستاره انگلیسی علیپور مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد
سرخط خبرها

آخرین وضعیت نمایندگان مشهد در لیگ دسته یک بسکتبال| صعود آویژه، پاسارگاد در انتظار

  • کد خبر: ۱۰۰۵۰۸
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
آخرین وضعیت نمایندگان مشهد در لیگ دسته یک بسکتبال| صعود آویژه، پاسارگاد در انتظار
لیگ دسته یک بسکتبال برای نمایندگان مشهد به مراحل حساس رسیده است.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ رقابت‌های لیگ دسته‌یک بسکتبال کشور رفته‌رفته به مراحل حساسش نزدیک می‌شود و سه نماینده مشهد در این مسابقات مسیر‌های متفاوتی را در پیش گرفتند. تیم‌های بسکتبال آویژه صنعت پارسا، خانه بسکتبال خراسان‌‎رضوی و پاسارگاد سه نماینده مشهد در این تورنمنت هستند که دو نماینده به پایان مرحله دوم رسیدند و یکی دیگر از امروز کارش را برای صعود به دور نهایی آغاز می‌کند. آویژه صنعت و خانه بسکتبال که در مرحله دوم هم‌گروه بودند، بازی‌های دور برگشت را هم انجام دادند و تکلیفشان مشخص شد. پاسارگاد هم امروز کارش را در دور برگشت آغاز می‌کند تا در سه‌چهار روز آینده تکلیف صعودکردن یا نکردنش به مرحله نهایی مشخص شود.

صعود دراماتیک آویژه

تیم لیگ‌یکی باشگاه آویژه صنعت پارسای مشهد در رقابت‌های گروه E این مسابقات به‌شکل دراماتیکی به مرحله پلی‌آف صعود کرد. شاگردان محمد قیاسی که در دور رفت همه بازی‌ها را برده و فقط به دانش‌فراز البرز باخته بودند، در آخرین گام از دور برگشت و بعد از دو پیروزی ساده برابر خانه بسکتبال مشهد و شکلی تهران در دیداری فینال‌گونه توانستند دانش‌فرازی را با نتیجه ۷۶ بر ۶۴ از پیش‌رو بردارند که در مرحله اول هم در دو بازی رفت و برگشت دیگر نماینده مشهد پاسارگاد را برده بود و به‌نوعی گربه سیاه مشهدی‌ها بود. آویژه با این برتری به‌عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کرد و دانش‌فراز البرز هم تیم دوم صعود‌کننده شد. خانه بسکتبال، دیگر نماینده مشهد، در این گروه که متشکل از نوجوانان کم‌نام‌ونشان بسکتبال استان بود، با قبول شکست در همه بازی‌ها از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

آغاز ماراتن سخت برای پاسارگاد

پاسارگاد مشهد، دیگر نماینده استان در رقابت‌های لیگ دسته‌یک که در مرحله اول توانست بعد از دانش‌فراز دوم گروه شود، در مرحله دوم با تیم‌های سپیدرود رشت، داماش گیلان و مهرام هم‌گروه است؛ تیمی که در دور رفت مطابق انتظار سپیدرود و داماش را برد و مقابل مهرام قدرتمند به شکست تن داد. پاسارگادی‌ها در آغاز دور برگشت امروز از ساعت ۱۵ مقابل سپیدرود به میدان می‌روند و فردا هم در بازی دوم مقابل داماش قرار می‌گیرند. نماینده مشهد در سومین و آخرین بازی دور برگشت هم چهارشنبه و از ساعت ۱۷ مقابل مهرام دیدار سرگروهی را برگزار خواهد کرد. به‌نظر پاسارگاد برای صعود از این گروه کاری دشوار ندارد، اما اینکه به‌عنوان تیم اول باشد یا دوم، مسئله‌ای است که باید منتظر نشست و دید چطور رقم می‌خورد.

صعود به جمع ۸ تیم منطقه شمال

رقابت‌های لیگ دسته‌یک بسکتبال امسال در دو منطقه شمال و جنوب برگزار می‌شود که در مراحل پایانی تیم‌ها به یکدیگر ملحق می‌شوند. در منطقه شمال شانزده تیم در دور پلی‌آف حاضر خواهند بود که فعلا تکلیف یکی از دو تیم مشهدی برای حضور در این مرحله قطعی شده و آویژه توانسته است به‌عنوان تیم نخست گروهش به جمع شانزده تیم بپیوندد. دیگر تیم مشهدی، پاسارگاد، هم به‌احتمال زیاد به این جمع ملحق خواهد شد. در منطقه جنوب هم هشت تیم به پلی‌آف می‌روند و درمجموع ۲۴ تیم در این مرحله با یکدیگر رقابت می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->